Special effects game programming with DirectX:
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: McCuskey, Mason (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: [Indianapolis, IN?] Premier Press c2002
Schriftenreihe:Premier Press game development series
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes index
An Introduction to Windows Programming -- - Advanced Win32 API Programming -- - DirectX -- - 3D Math -- - 3D Concepts -- - An Introduction to DirectGraphics -- - Lighting -- - Basic Texturing -- - Advanced Texturing -- - Vertex and Pixel Shaders -- - 20 Effects -- - Fire -- - 2D Water -- - Image Feedback -- - Image Warping -- - Clouds -- - Blurs and Other Forms of Image Manipulation -- - Fades, Wipes, and Other Transitions -- - 30 Effects -- - Rain, Smoke, Magic, and More: The Joy of Particle Systems -- - Advanced Particle Systems -- - Explosions -- - Guns and Projectiles -- - Lens Flares -- - 3D Water -- - Vertex and Pixel Shader Effects -- - Advanced C++ and STL -- - Introduction to DevStudio
Beschreibung:1 Online-Ressource (xliv, 913 p.)
ISBN:0585439958
9780585439952

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen