Interactive videoconferencing and collaborative distance learning for K-12 students and teachers: theory and practice
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Anastasiades, Panagiotes S. (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York Nova Science Publishers c2009
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (p. [313]-328) and index
Pt. I. Videoconferencing (VC) : an overview -- pt. II. K-12 interactive videoconferencing (IVC) in distance learning introduction -- pt. III. IVC instructional activities : from theory to practice : case studies for teaching language, mathematics and science "ODYSSEAS 2000-2003" -- pt. IV. IVC and virtual classroom : from theory to practice : case studies for cross curricular thematic approach "ODYSSEAS 2004"
Beschreibung:1 Online-Ressource (xii, 353 p.)
ISBN:1606921851
1614701032
9781606921852
9781614701033

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen