Deconstructing special education and constructing inclusion:
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Thomas, Gary (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Maidenhead Open University Press 2007
Ausgabe:2nd ed
Schriftenreihe:Inclusive education
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Previous ed.: 2001
Includes bibliographical references and index
Special education: theory and theory talk -- The knowledge-roots of special education -- The great problem of 'need': a case study in children who don't behave -- Thinking about learning failure, especially in reading -- Modelling difference -- Inclusive schools in an inclusive society? Policy, politics and paradox -- Constructing inclusion -- Inclusive education for the twenty-first century: histories of help; hopes for respect
Beschreibung:1 Online-Ressource (x, 184 p.)
ISBN:0335233953
9780335233953

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen