Preserving history: the construction of history in the K-16 classroom
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Waring, Scott Monroe (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Charlotte, N.C. Information Age Pub. c2011
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references
1. Introduction -- 2. Teaching history literature -- 3. Developing historical thinking skills -- 4. Multiple presentations of history : the battle of Lexington Green -- 5. Historical causality -- 6. Building historical agency -- 7. Utilizing methods of interest to digital natives -- 8. Engaging in authentic historical inquiry by investigating history close to the learner (local history) -- 9. Conclusion
Beschreibung:1 Online-Ressource (vi, 103 p.)
ISBN:1617353833
9781617353819
9781617353833

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen