Super searchers on Madison Avenue: top advertising and marketing professionals share their online research strategies
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Villamora, Grace Avellana (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Medford, N.J. CyberAge Books/Information Today ©2003
Schriftenreihe:Super searchers v. 11
Schlagworte:
Online-Zugang:FAW01
FAW02
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (pages 201-222) and index
Velda Ruddock : visionary for intelligence -- Douglas Buffo : indefatigable enabler of end-users -- Jordie Garvin Thomson : multicultural information expert -- Kristine Larsen Spanier : from copywriting to librarianship -- Gerard Seifert : creative-side researcher -- Robin Feuerstein : major league coach for the information services team -- Leslie Cole : expert on the African-American and urban consumer markets -- Dan Carlton : "Digger Dan" the account planner -- Liz Aviles : trend spotting and integrated marketing pro -- Dee Magnoni : independent research consultant -- Carlos Santiago : chief realist strategist -- Gretchen Reed : virtual research provider -- Marsha Appel : 4As for excellence
Beschreibung:1 Online-Ressource (xii, 236 pages)
ISBN:1573879770
9781573879774

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen