Values, nature, and culture in the American corporation:
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Frederick, William C. (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York, N.Y. Oxford University Press 1995
Schriftenreihe:Ruffin series in business ethics
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Beschreibung:Master and use copy. Digital master created according to Benchmark for Faithful Digital Reproductions of Monographs and Serials, Version 1. Digital Library Federation, December 2002
Includes bibliographical references and index
1. Values in Business -- 2. The Original Values of Business -- 3. The Power-Aggrandizing Values of Business -- 4. The Structure of Corporate Values -- 5. The Values of Managers -- 6. Ecologizing Values and the Business Dilemma -- 7. The Values Within Technology -- 8. The Business Ethics Question -- 9. A New Normative Synthesis -- 10. Business and the Moral Process
Beschreibung:1 Online-Ressource (xviii, 313 p.)
ISBN:0195357159
9780195357158
0195094115

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen