Smiling down the line: info-service work in the global economy
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Russell, Bob (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Toronto [Ont.] University of Toronto Press c2009 (2010)
Schriftenreihe:Studies in comparative political economy and public policy
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
New workplaces : the call centre -- The call-centre case studies -- Making a new occupation -- The call-centre labour process (1) : the division of labour, work effort, and job skill -- The call-centre labour process (2) : technological selection and the means of communication in info-service work -- HRM and call-centres : culture and identities -- Globalizing info-service work : outsourcing to India -- Discontent, resistance, and organizing in info-service work
Beschreibung:1 Online-Ressource (xii, 326 p.)
ISBN:9781442697850
1442697857

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen