Guerrilla marketing on the front lines: 35 world-class strategies to send your profits soaring
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Levinson, Jay Conrad (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Garden City, NY Morgan James Pub. c2008
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Beschreibung:pt. 1. Guerrilla essentials -- pt. 2. Guerrilla communication -- pt. 3. Partnering for profit -- pt. 4. Grassroots guerrilla -- pt. 5. Innovative guerrilla tactics -- pt. 6. The Guerrilla organization -- pt. 7. Guerrilla marketing on the Internet
Presents thirty-five strategies designed to help businesses improve their exposure and profits, with tips on reaching new customers, using the Internet, developing high-powered partnerships and programs, and finding and maintaining repeat customers
Beschreibung:1 Online-Ressource (xix, 420 p.)
ISBN:9781600375262
160037526X
9781600373770
1600373771

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen