RFID: improving the customer experience : one-to-one marketing in real time
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Brazeal, Mickey (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Ithaca, NY Paramount Market Publishing [2009]
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (pages 250-255) and index
Introduction : a search engine for things -- RFID and relationship marketing -- Customer relationship management works with RFID -- CRM 2.0 is customer experience management -- Personal identification and privacy -- Asset tracking creates new business models -- RFID and the retail experience -- RFID and the greening of customer experience -- RFID authentication and product safety -- Admission, permissions, and tickets -- RFID in payment systems -- RFID and patient relationship management -- Appendix : how RFID works
Beschreibung:1 Online-Ressource (vii, 264 pages)
ISBN:9781461948780
1461948789
9780980174533
0980174538

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen