Authentic TM: the politics and ambivalence in a brand culture
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Banet-Weiser, Sarah (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York, NY New York University Press ©2012
Schriftenreihe:Critical cultural communication
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Introduction: branding the authentic -- Branding consumer citizens : gender and the emergence of brand culture -- Branding the post-feminist self : the labor of femininity -- Branding creativity : creative cities, street art, and "making your name sing" -- Branding politics : shopping for change? -- Branding religion : "I'm like totally saved" -- Conclusion: the politics of ambivalence -- Notes -- Index -- About the author
Beschreibung:1 Online-Ressource (xiii, 266 pages)
ISBN:9780814787151
0814787150
9780814739372
0814739377
9780814787137
0814787134
9780814787144
0814787142

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen