Analyzing the cultural diversity of consumers in the global marketplace:

"This book explores the strategies associated with promoting products and services to a culturally-diverse target market, providing innovative solutions for global brands"..

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Alcántara-Pilar, Juan Miguel (HerausgeberIn), Barrio-García, Salvador del (HerausgeberIn), Porcu, Lucia (HerausgeberIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, PA Business Science Reference [2015]
Schriftenreihe:Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
Premier reference source
Schlagworte:
Zusammenfassung:"This book explores the strategies associated with promoting products and services to a culturally-diverse target market, providing innovative solutions for global brands"..
Beschreibung:Includes bibliographical references (pages 346-393) and index
Beschreibung:xxv, 403 Seiten Illustrationen, Diagramme 29 cm
ISBN:9781466682627

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!