A compilation of multi-item measures for consumer behavior & advertising research:
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Bruner, Gordon C. 1954- (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Fort Worth, Texas GCBII Productions 2012
Ausgabe:(Library version)
Schriftenreihe:Marketing scales handbook Volume 6
Schlagworte:
Online-Zugang:FLA01
TUM01
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references
This sixth volume in the series reviews 682 consumerrelated measurement scales that were reported in top marketing journal articles published from 2006 to 2009. Each review provides the scale items as well as information regarding the scale's origin, previous users, and measurement quality
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxiv, 729 p.)
ISBN:0615630685
1280772867
9780615630687
9781280772863

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen