The retail value proposition: crafting unique experiences at compelling prices
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Murray, Kyle B., (Kyle Bayne) (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Toronto [Ont.] University of Toronto Press c2013 (2013)
Ausgabe:[desLibris e-book]
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
PART 1: An Introduction to the Retail Value ProPosition. 1 Crafting Value ; 2 Segmentation and Differentiation -- Part 2: The Shopping Environment. 3 Locations and Formats ; 4 Inside the Store ; 5 Interactive Electronic Retailing -- Part 3: Product Selection. 6 Buying and Merchandise Management ; 7 Category Management -- Part 4: Customer Engagement. 8 Managing Customer Relationships ; 9 Customer Valuation ; 10 Customer Loyalty -- Part 5: Putting It All Together. 11 Retail Pricing ; 12 Propositions: Pitfalls and Potential
Beschreibung:1 Online-Ressource (xvii, 225 p.)
ISBN:9781442696488
1442696486
9781442643635
1442643633

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen