Obstructive marketing: restricting distribution of products and services in the age of asymmetric warfare
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Hyslop, Maitland (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Farnham, Surrey, England Gower [2014]
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
"Obstructive marketing" : origins -- "Obstructive marketing" challenges -- Context -- Risk and dependency -- Asymmetric warfare -- The effect of the capital markets and sovereign wealth funds -- "Obstructive marketing" and asymmetric warfare : asymmetric obstructive marketing -- Protecting against "obstructive marketing" -- Summary -- The future
Beschreibung:1 Online-Ressource (xiv, 345 pages)
ISBN:9781472416056
1472416058
9781472416063
1472416066
9781472416049
147241604X

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen