Measuring Up: How Advertising Affects Self-Image
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Shields, Vickie Rutledge (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Philadelphia, Pa University of Pennsylvania Press 2001
Schlagworte:
Online-Zugang:FAB01
FAW01
FCO01
FHA01
FKE01
FLA01
UBG01
UPA01
Volltext
Volltext
Beschreibung:Biographical note: Vickie Rutledge Shields is Associate Professor of Telecommunications and Women's Studies at Bowling Green Sate University, where she is Director of the Women's Studies Program. Dawn Heineken teaches women's studies at the University of Louisville
Main description: Explores the forms and channels of power used in one of the most insidious and overt means of mass influence in popular culture
Beschreibung:1 Online-Ressource (224 S.)
ISBN:9780812204025
DOI:10.9783/9780812204025

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen