Fundamentals of strategy:

Contents: About fundamentals of strategy -- Getting the most from fundamentals of strategy -- Guided tour -- Introducing strategy -- The environment -- Strategic capabilities -- Strategic purpose -- Business strategy -- Corporate strategy and diversification -- International strategy -- Innovation s...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Harlow ; Munich [u.a.] Pearson Education 2015
Ausgabe:3. ed.
Schriftenreihe:Pearson Always Learning
Schlagworte:
Zusammenfassung:Contents: About fundamentals of strategy -- Getting the most from fundamentals of strategy -- Guided tour -- Introducing strategy -- The environment -- Strategic capabilities -- Strategic purpose -- Business strategy -- Corporate strategy and diversification -- International strategy -- Innovation strategies -- Mergers, acquisitions and alliances -- Strategy in action -- Glossary -- Index of names -- General index -- Publisher's acknowledgements.
Beschreibung:ISBN: 1-292-01730-9 aufgeklebt
Beschreibung:XVII, 284 S. Ill., graph. Darst. Beil.: 1 Faltkt.: "My Strategy Lab"
ISBN:129201721X
1292017309
9781292017211
9781292017228

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!