Computer-mediated marketing strategies: social media and online brand communities

"This book brings together marketing approaches and the application of current technology, such as social networking arenas, to show how this interaction creates a successful competitive advantage"..

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Bowen, Gordon 1950- (HerausgeberIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, PA IGI Global 2015
Schriftenreihe:Advances in marketing, customer relationship management, and e-services book series
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Zusammenfassung:"This book brings together marketing approaches and the application of current technology, such as social networking arenas, to show how this interaction creates a successful competitive advantage"..
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:XX, 406 S. Ill.
ISBN:9781466665958
9781466665965
9781466665989

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis