APA (7th ed.) Citation

Baumgarth, C. (2014). Markenpolitik: Markentheorien, Markenwirkungen, Markenführung, Markencontrolling, Markenkontexte (4., überarb. u. erw. Aufl. 2014.). Springer Fachmedien Wiesbaden. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-4408-5

Chicago Style (17th ed.) Citation

Baumgarth, Carsten. Markenpolitik: Markentheorien, Markenwirkungen, Markenführung, Markencontrolling, Markenkontexte. 4., überarb. u. erw. Aufl. 2014. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2014. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-4408-5.

MLA (9th ed.) Citation

Baumgarth, Carsten. Markenpolitik: Markentheorien, Markenwirkungen, Markenführung, Markencontrolling, Markenkontexte. 4., überarb. u. erw. Aufl. 2014. Springer Fachmedien Wiesbaden, 2014. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-4408-5.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.