Psychology, pedagogy, and assessment in serious games:

"This book addresses issues the potential of games to support learning and change behaviour offering empirical evidence pertaining to the effectiveness of Serious Games in the key areas of psychology, pedagogy, and assessment"..

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Connolly, Thomas M. (HerausgeberIn), Hainey, Thomas (HerausgeberIn), Boyle, Elizabeth (HerausgeberIn), Baxter, Gavin (HerausgeberIn), Moreno-Ger, Pablo (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA Information Science Reference, an imprint of IGI Global [2014]
Schriftenreihe:Advances in game-based learning (AGBL) book series
Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-12
DE-20
DE-706
DE-1049
DE-898
DE-1050
DE-83
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:"This book addresses issues the potential of games to support learning and change behaviour offering empirical evidence pertaining to the effectiveness of Serious Games in the key areas of psychology, pedagogy, and assessment"..
Beschreibung:Includes bibliographical references (pages 420-480) and index
Beschreibung:1 Online-Ressource (xiv, 496 Seiten) Illustrationen
ISBN:9781466647749
9781466647756
DOI:10.4018/978-1-4666-4773-2

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen