Regionalizing culture: the political economy of Japanese popular culture in Asia

The political economy of popular culture -- Popular culture and the East Asian region -- Japan's popular culture powerhouse -- The creation of a regional market -- Japan's regional model -- Conclusion: Japanese popular culture and the making of East Asia

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Otmazgin, Nissim 1973- (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Honolulu Univ. of Hawai'i Press 2013
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Zusammenfassung:The political economy of popular culture -- Popular culture and the East Asian region -- Japan's popular culture powerhouse -- The creation of a regional market -- Japan's regional model -- Conclusion: Japanese popular culture and the making of East Asia
Beschreibung:Literaturverz. S. 197 - 220
Beschreibung:XXV, 230 S. graph. Darst.
ISBN:9780824836948
0824836944

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis