The Longman guide to peer tutoring:

Why we tutor -- The writing process -- The tutoring process -- Examining expectations -- Observing in the writing center -- Tutoring practice -- Reflecting on the first session -- Reading in the writing center -- Working with ESL writers -- Writing center research -- Writing centers: historical and...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Gillespie, Paula (VerfasserIn), Lerner, Neal (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: New York, NY [u.a.] Pearson Longman 2008
Ausgabe:2nd ed.
Schriftenreihe:Longman professional development series in composition
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Inhaltsverzeichnis
Zusammenfassung:Why we tutor -- The writing process -- The tutoring process -- Examining expectations -- Observing in the writing center -- Tutoring practice -- Reflecting on the first session -- Reading in the writing center -- Working with ESL writers -- Writing center research -- Writing centers: historical and theoretical contexts -- Interdisciplinary and on-line tutoring -- What if
Beschreibung:Includes index
Beschreibung:XIII, 209 S.
ISBN:0205573320
9780205573325

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis
Inhaltsverzeichnis