The new rules of lead generation: proven strategies to maximize marketing ROI
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Scott, David T. (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York AMACOM, American Management Association 2013
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Introduction: who should read this book? -- What is lead-generation marketing? -- Defining your leads -- Developing your lead-generation strategy -- Using lead-generation tactics -- Calculating the costs -- Lead-generation marketing tactics -- Introduction to online lead-generation advertising -- Search engine marketing -- Social media advertising: Part I: Facebook and Linkedin -- Social media advertising: Part II: Twitter advertising -- Selecting and targeting a mailing or contact list -- E-mail marketing -- Direct mail marketing -- Trade shows -- Integrated lead-generation marketing -- Notes -- Index
Beschreibung:1 Online-Ressource (viii, 280 p.)
ISBN:9780814432624
081443262X

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen