Inspiration: capturing the creative potential of your organisation
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Ind, Nicholas (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Houndmills [u.a.] Palgrave Macmillan 2004
Schlagworte:
Online-Zugang:TUM01
Volltext
Beschreibung:Includes bibliographical references (p. 165-168) and index
Inspiration and creativity -- Creative organisations at work -- Designing creativity -- Managing for creativity -- Aardman and Funcom: animated creativity -- Balancing act: designing and managing creative teams -- Cultural creativity -- Customers, creativity and risk -- Quiksilver: cool creativity -- Branding and creativity -- Driving creativity: Ford's premier automotive group and VW-Audi
Beschreibung:1 Online-Ressource (xi, 173 p.) graph. Darst.
ISBN:0230510884
9780230510883

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen