The Oxford handbook of strategic sales and sales management:

'The Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management' is a comprehensive overview of the latest research in the area by leading international academics. The handbook is suitable for academics, professionals, and those taking professional qualifications in sales and marketing

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Cravens, David W. (HerausgeberIn), Le Meunier-FitzHugh, Kenneth (HerausgeberIn), Piercy, Nigel 1953-2017 (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Oxford Oxford University Press 2011
Schlagworte:
Online-Zugang:FUBA1
UBG01
UER01
Volltext
Zusammenfassung:'The Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management' is a comprehensive overview of the latest research in the area by leading international academics. The handbook is suitable for academics, professionals, and those taking professional qualifications in sales and marketing
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxi, 637 Seiten) Illustrationen
ISBN:9780191724886
DOI:10.1093/oxfordhb/9780199569458.001.0001

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen