Fundamentals of global strategy: a business model approach
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: De Kluyver, Cornelis A. (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: New York, N.Y. Business Expert Press 2010
Schriftenreihe:Strategic management collection
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Beschreibung:Bibliogr. : p. 245-250
List of figures -- Preface -- Acknowledgments -- Part I. Understanding globalization -- 1. Competing in a global world -- 2. The globalization of companies and industries -- 3. Generic strategies for global value creation -- 4. Global strategy as business model change -- Part II. Globalizing the business model -- 5. Target markets and modes of entry -- 6. Globalizing the value proposition -- 7. Global branding -- 8. Globalizing the value chain infrastructure -- 9. Global supply-chain management -- 10. Globalizing the management model -- Appendix A. Global trade: doctrines and regulation -- Appendix B. Suggested cases -- Notes -- References -- Index
Beschreibung:xiv, 256 S.
ISBN:1606490729
9781606490723

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis