Implementing response-to-intervention in elementary and secondary schools: procedures to assure scientific-based practices
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Burns, Matthew K. (VerfasserIn), Gibbons, Kimberly (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: New York [u.a.] Routledge 2012
Ausgabe:2. ed.
Schriftenreihe:School-based practice in action
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Beschreibung:"An update to the bestselling first edition, this practical guidebook for implementing a school-wide RTI model clearly and concisely presents issues ranging from assessment and decision-making to Tiers I, II, and III interventions. New material includes a chapter on RTI in Early Childhood Settings and a section in each chapter on considerations for secondary schools"-- Provided by publisher.
Includes bibliographical references and index
Beschreibung:XVII, 200 S. 1 CD-ROM ; 12 cm
ISBN:9780415500722

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis