Darwin's brands: adapting for success
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Halve, Anand 1955- (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: New Delhi, India SAGE 2012
Ausgabe:1. publ.
Schlagworte:
Beschreibung:Includes bibliographical references
Acknowledgements -- Introduction -- Consumer goods -- Thums up : a thundering success -- Cadbury's dairy milk chocolate : the real taste of life -- Saffola : heart ok please! -- Maggi : 25 years in 2 minutes -- Amul : the taste of India -- Lifebuoy : where there's lifebuoy, there's health -- Home and durables -- Titan : the times they are a-changin -- Asian paints : the colours of happiness -- Hero Honda : zero to world leadership in 60 months -- Maruti : the long and winding road -- Media -- Femina : a matter of substance -- Services -- Airtel : if only we talk to each other
Beschreibung:xvii, 168 S. ill. 24 cm

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!