Do children drop out of school in kindergarten?: a reflective, systems-based approach for promoting deep change
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Hickman, Gregory P. (VerfasserIn), Heinrich, Randy S. (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Lanham, Md. [u.a.] Rowman & Littlefield Education 2011
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Beschreibung:Includes index
The usual suspects: what do we know regarding why children drop out of school? -- Methodology -- Background and demographics -- Does the pathway to dropping out of school really start in kindergarten? -- Absenteeism -- Middle school -- Core courses -- Standardized tests vs. classroom performance -- Are educational pathways set in stone from kindergarten? -- Understanding human ecology: a systems approach in understanding why children drop out of school
Beschreibung:XI, 121 S. graph. Darst.
ISBN:1610485750
1610485769
1610485777
9781610485753
9781610485760

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis