The media and the models of masculinity:

History and theory -- The media and men -- Masculine adornment -- The media and men II -- History revisited -- The impact of the 1950s -- Masculinity, media, and aggression -- Men and technology -- The objects on men's desks -- Sports adn media culture

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Moss, Mark Howard 1962- (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Lanham, Md [u.a.] Lexington Books 2011
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Zusammenfassung:History and theory -- The media and men -- Masculine adornment -- The media and men II -- History revisited -- The impact of the 1950s -- Masculinity, media, and aggression -- Men and technology -- The objects on men's desks -- Sports adn media culture
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:XIX, 199 S.
ISBN:9780739166253

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis