Leading the learner-centered campus: an administrator's framework for improving student learning outcomes
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Harris, Michael (VerfasserIn), Cullen, Roxanne (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: San Francisco Jossey-Bass 2010
Ausgabe:1. ed.
Schriftenreihe:The Jossey-Bass higher and adult education series
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Beschreibung:Includes bibliographical references (p. 173-184) and index
Rethinking our current challenges: the context for change -- The instructional paradigm: the reason for change -- The learner-centered paradigm: the goal of change -- Leading the new paradigm: the method for change -- Fostering faculty development -- Orienting new faculty -- Assessing teaching quality -- Supporting learning through renovation of spaces
Beschreibung:XXIII, 193 S. Ill. 24 cm
ISBN:9780470402986

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis