Learning as we go: why school choice is worth the wait
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Hill, Paul T. (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Stanford, Calif. Education Next Books 2010
Ausgabe:1. print.
Schriftenreihe:Hoover Institution Press publication 577
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Beschreibung:"The Hoover Institution's Koret Task Force on K-12 Education."
Includes bibliographical references and index
The slow but steady progress of pro-choice politics -- Too little money moves with students -- Quality new schools are rare, hard to start -- Instructional innovation is slow -- Influence on the educational labor force is slight -- Bad schools don't always close -- Choice can move more rapidly -- About the author -- About the Koret Task Force on K-12 Education
Beschreibung:xi, 138 p. ill. 24 cm
ISBN:9780817910143

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis