What successful teachers do: 101 research-based classroom strategies for new and veteran teachers

From the Publisher: Providing classroom applications, precautions, and references, this updated edition translates the latest research into 101 strategies for successful instruction for new and veteran teachers.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Glasgow, Neal A. (VerfasserIn), Hicks, Cathy D. (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Thousand Oaks, Calif. Corwin Press 2009
Ausgabe:2. ed.
Schlagworte:
Zusammenfassung:From the Publisher: Providing classroom applications, precautions, and references, this updated edition translates the latest research into 101 strategies for successful instruction for new and veteran teachers.
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
Beschreibung:xviii, 253 p. 26 cm
ISBN:9781412966184
1412966183
9781412966191
1412966191

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!