A complete and balanced service scorecard: creating value through sustained performance improvement
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Tyagi, Rajesh Kumar (VerfasserIn), Gupta, Praveen (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Upper Saddle River, NJ FT Press 2008
Ausgabe:1. printing
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Beschreibung:Literaturverz. S. 275-282
Performance management and scorecards -- Performance challenges in the service sector -- Six Sigma for services -- Performance management for services -- Understanding the service scorecard -- Designing a service scorecard -- Leadership and acceleration -- Collaboration -- Innovation and execution -- Retention and growth -- Implementation of the service scorecard -- Integration of service scorecard and improvement initiatives -- Service scorecard validation -- Best practices
Beschreibung:XXV, 293 S. graph. Darst. 24 cm
ISBN:0131986007
9780131986008

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis