Facing up to management faddism: a new look at an old force
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Brindle, Margaret C. (VerfasserIn), Stearns, Peter N. 1936- (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Westport, Conn. [u.a.] Quorum Books 2001
Ausgabe:1. publ.
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Beschreibung:Includes bibliographical references and index
A slippery target -- What fads are: on and beneath the surface. The nature of business fads -- Fads: change and continuity across the century -- Why faddism?. What causes fads, and why are causes important? -- Transmitting twentieth-century faddism: the role of business schools -- The role of consulting firms -- The international dimension. International outreach -- Fads/faddisme: the French case -- Fads on the international stage: trends and prospects -- Strategies for managing business fads. Managerial problems and case studies -- How to evaluate, how to respond
Beschreibung:IX, 211 S. 25 cm

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis