Total relationship marketing: marketing strategy moving from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the 30 relationships - of a new marketing paradigm incorporating service-dominant logic, B2C, B2B, C2C, CRM, many-to-many marketing, and the value-creating network society
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Gummesson, Evert (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Amsterdam [u.a.] Butterworth-Heinemann 2008
Ausgabe:3. ed.
Schlagworte:
Online-Zugang:Inhaltsverzeichnis
Inhaltsverzeichnis
Beschreibung:Includes bibliographical references and index. - Previous ed.: 2002
Beschreibung:XIV, 376 S. graph. Darst.
ISBN:0750686332
9780750686334

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis
Inhaltsverzeichnis