The 50-plus market: why the future is age-neutral when it comes to marketing & branding strategies
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Stroud, Dick (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: London [u.a.] Kogan Page 2007
Ausgabe:Repr.
Schlagworte:
Online-Zugang:Publisher description
Inhaltsverzeichnis
Beschreibung:Includes index
Marketers on marketing to the over-50s -- The future is getting old(er) -- Myths and marketing myopia -- A global snapshot -- What's different about being 'old'? -- The strange world of segmentation -- The value of geodemographics -- The rules have changed -- From theory to practice -- Interactive channels: myths, facts and unknowns -- Interactive media for older eyes, hands and minds -- Communication with the over-50s -- Thoughts about the creative
Beschreibung:XVI, 314 S. graph. Darst.
ISBN:074944939X
9780749449391

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Inhaltsverzeichnis