Green marketing as a positive driver toward business sustainability:

"This book examines the various facets of green marketing and the opportunities and challenges it presents to marketers and society"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Naidoo, Vannie 1972- (HerausgeberIn), Verma, Rahul 1989- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, Pennsylvania, 17033, USA) : IGI Global, [2019]
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:"This book examines the various facets of green marketing and the opportunities and challenges it presents to marketers and society"--
Beschreibung:21 PDFs (xxii, 356 pages)
Also available in print.
Format:Mode of access: World Wide Web.
Bibliographie:Includes bibliographical references and index.
ISBN:9781522595601
Zugangseinschränkungen:Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers.

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen