The new classroom instruction that works :: the best research-based strategies for increasing student achievement /

"This updated edition of Classroom Instruction That Works applies more rigorous standards and a more inclusive lens to identify the instructional strategies proven by research to be the most effective in increasing K-12 student achievement"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Goodwin, Bryan (VerfasserIn), Rouleau, Kristin (VerfasserIn)
Weitere Verfasser: Abla, Cheryl (MitwirkendeR), Baptiste, Karen (MitwirkendeR), Gibson, Tonia (MitwirkendeR), Kimball, Michele (MitwirkendeR)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Arlington, Virginia, : Denver, Colorado : ASCD, ; McRel International, 2023.
Ausgabe:Third edition.
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Zusammenfassung:"This updated edition of Classroom Instruction That Works applies more rigorous standards and a more inclusive lens to identify the instructional strategies proven by research to be the most effective in increasing K-12 student achievement"--
Beschreibung:1 online resource (viii, 176 pages) : illustrations
Bibliographie:Includes bibliographical references and index.
ISBN:9781416631620
1416631623
9781416631637
1416631631

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Volltext öffnen