Schuster, G., & Schulte, B. (2024). Transformation im Consumer Sales: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse (1st ed. 2024.). Springer Fachmedien Wiesbaden. https://doi.org/10.1007/978-3-658-45174-5
Chicago Style (17th ed.) CitationSchuster, Gabriele, and Benjamin Schulte. Transformation Im Consumer Sales: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien Und Impulse. 1st ed. 2024. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2024. https://doi.org/10.1007/978-3-658-45174-5.
MLA (9th ed.) CitationSchuster, Gabriele, and Benjamin Schulte. Transformation Im Consumer Sales: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien Und Impulse. 1st ed. 2024. Springer Fachmedien Wiesbaden, 2024. https://doi.org/10.1007/978-3-658-45174-5.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.