Islam and popular culture in Indonesia and Malaysia:

pt. 1. Commercial, educational, government, and religious institutions -- pt. 2. Social processes of media production, circulation, and reception -- pt. 3. Islamic perspectives on film, music, and literature -- pt. 4. Representations, values, and meanings.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Weintraub, Andrew N. 1962- (MitwirkendeR)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Abingdon, Oxon ; New York Routledge, 2011
Schriftenreihe:Media, culture and social change in Asia 24
Schlagworte:
Online-Zugang:https://www.taylorfrancis.com/books/9781136812293
Zusammenfassung:pt. 1. Commercial, educational, government, and religious institutions -- pt. 2. Social processes of media production, circulation, and reception -- pt. 3. Islamic perspectives on film, music, and literature -- pt. 4. Representations, values, and meanings.
Beschreibung:1 online resource (xv, 259 Seiten)
ISBN:9780203829004
9781136812248
9781136812286
9781136812293

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!