Learning social media analytics with R: transform data from social media platforms into actionable insights

Getting started with R and social media analytics -- Twitter - what's happening with 140 characters -- Analyzing social networks and brand engagements with Facebook -- Foursquare - are you checked in yet? -- Analyzing software collaboration trends I - social coding with GitHub -- Analyzing soft...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Bali, Raghav (VerfasserIn), Sarkar, Dipanjan (VerfasserIn), Sharma, Tushar (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Birmingham Packt May 2017
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-188
Volltext
Zusammenfassung:Getting started with R and social media analytics -- Twitter - what's happening with 140 characters -- Analyzing social networks and brand engagements with Facebook -- Foursquare - are you checked in yet? -- Analyzing software collaboration trends I - social coding with GitHub -- Analyzing software collaboration trends II - answering your questions with StackExchange -- Believe what you see - Flickr data analysis -- News - the collective social media!
Beschreibung:1 Online-Ressource (xiv, 369 Seiten) Illustrationen
ISBN:1787125467
9781787125469

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen