APA (7th ed.) Citation

Helmke, S., Uebel, M., & Dangelmaier, W. (2024). Effektives Customer Relationship Management: Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation (7th ed. 2024.). Springer Fachmedien Wiesbaden. https://doi.org/10.1007/978-3-658-42411-4

Chicago Style (17th ed.) Citation

Helmke, Stefan, Matthias Uebel, and Wilhelm Dangelmaier. Effektives Customer Relationship Management: Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation. 7th ed. 2024. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2024. https://doi.org/10.1007/978-3-658-42411-4.

MLA (9th ed.) Citation

Helmke, Stefan, et al. Effektives Customer Relationship Management: Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation. 7th ed. 2024. Springer Fachmedien Wiesbaden, 2024. https://doi.org/10.1007/978-3-658-42411-4.

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