Ethical marketing through data governance standards and effective technology:

This book strengthens the understanding of AI enabled marketing standards and data privacy standards for better implementation of AI based marketing analytics.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Sauja, Shefali 1991- (HerausgeberIn), Nayyar, Varun 1982- (HerausgeberIn), Rojhe, Kuldeep 1977- (HerausgeberIn), Sharma, Sandhir 1974- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA, USA IGI Global [2024]
Schriftenreihe:Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-91
DE-898
Volltext
Zusammenfassung:This book strengthens the understanding of AI enabled marketing standards and data privacy standards for better implementation of AI based marketing analytics.
Beschreibung:Kuldeep Rojhe auf der Titelseite als Kuleep Rojhe angegeben.
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxi, 328 Seiten) Illustrationen
ISBN:9798369322161
DOI:10.4018/979-8-3693-2215-4

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen