APA (7th ed.) Citation

Bruhn, M., & Hadwich, K. (2022). Smart Services: Band 3: Kundenperspektive – Mitarbeiterperspektive – Rechtsperspektive (1st ed. 2022.). Springer Fachmedien Wiesbaden. https://doi.org/10.1007/978-3-658-37384-9

Chicago Style (17th ed.) Citation

Bruhn, Manfred, and Karsten Hadwich. Smart Services: Band 3: Kundenperspektive – Mitarbeiterperspektive – Rechtsperspektive. 1st ed. 2022. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2022. https://doi.org/10.1007/978-3-658-37384-9.

MLA (9th ed.) Citation

Bruhn, Manfred, and Karsten Hadwich. Smart Services: Band 3: Kundenperspektive – Mitarbeiterperspektive – Rechtsperspektive. 1st ed. 2022. Springer Fachmedien Wiesbaden, 2022. https://doi.org/10.1007/978-3-658-37384-9.

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