The nature of educational theories: goal-directed, equivalence and interlevel theories

<P>List of figures</P><P>Preface</P><P>Chapter One: Introduction</P><P>Chapter Two: Education -- Field and Theory</P><P>Chapter Three: What Theories Are</P><P>Chapter Four: Goal-Directed Theories </P><P>Chapter Five: Equiv...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Kvernbekk, Tone (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: London ; New York, NY Routledge 2021
Schriftenreihe:Routledge research in education
Schlagworte:
Online-Zugang:UBY01
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:<P>List of figures</P><P>Preface</P><P>Chapter One: Introduction</P><P>Chapter Two: Education -- Field and Theory</P><P>Chapter Three: What Theories Are</P><P>Chapter Four: Goal-Directed Theories </P><P>Chapter Five: Equivalence Theories</P><P>Chapter Six: Interlevel Theories</P><P>Chapter Seven: What Makes an Educational Theory Good?</P><P>Chapter Eight: Conceptions of Practice</P><P>Chapter Nine: Theory and Practice</P><P>Chapter Ten: Theory Applications and Other Uses</P><P>Chapter Eleven: Conclusion</P><P>References</P><P>Index </P>
Beschreibung:1 Online-Ressource
ISBN:9781351039987
9781351039963
9781351039970
9781351039956
DOI:10.4324/9781351039987

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen