Leading schools with social, emotional, and academic development (SEAD):

"This book provides theoretical and applied frameworks for educators who seek to improve their understanding of evidence-based strategies to embed social, emotional, and academic development (SEAD) practices into sustainable and measurable high impact systems"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Madden-Dent, Tara 1983- (HerausgeberIn), Oliver, Deborah (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, PA IGI Global [2021]
Schriftenreihe:Advances in educational technologies and instructional design (AETID) book series
Premier reference source
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-573
DE-898
DE-1049
DE-91
DE-706
DE-945
DE-83
URL des Erstveröffentlichers
URL des Erstveröffentlichers
Zusammenfassung:"This book provides theoretical and applied frameworks for educators who seek to improve their understanding of evidence-based strategies to embed social, emotional, and academic development (SEAD) practices into sustainable and measurable high impact systems"--
Beschreibung:1 Online-Ressource (xxiii, 336 Seiten) Diagramme
ISBN:9781799867302
DOI:10.4018/978-1-7998-6728-9

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen