Preparing teachers to work with multilingual learners:

This book examines a diverse range of approaches to multilingualism in teacher education programmes across Europe and North America. It studies how pre-service teachers are being prepared to work in multilingual contexts and the key features of current initiatives that address the linguistic and cul...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Wernicke, Meike 1968- (HerausgeberIn), Hammer, Svenja (HerausgeberIn), Hansen, Antje 1967- (HerausgeberIn), Schroedler, Tobias 1984- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Bristol ; Blue Ridge Summit, PA Multilingual Matters [2021]
Schriftenreihe:Bilingual education & bilingualism 130
Schlagworte:
Online-Zugang:BSB01
FAB01
FAW01
FCO01
FHA01
FKE01
FLA01
UBG01
UPA01
Volltext
Zusammenfassung:This book examines a diverse range of approaches to multilingualism in teacher education programmes across Europe and North America. It studies how pre-service teachers are being prepared to work in multilingual contexts and the key features of current initiatives that address the linguistic and cultural diversity of their respective countries
Beschreibung:1 Online-Ressource (248 Seiten)
ISBN:9781788926119
DOI:10.21832/9781788926119

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen