Designing culturally competent programming for PK-20 classrooms:

"This book explores strategies and best practices for designing culturally competent curricula and serves as a courier for stakeholders fostering inclusive and forward-thinking opportunities in PK-20 classrooms"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Sprott, Katherine 1960- (HerausgeberIn), O'Connor, Johnny R. 1973- (HerausgeberIn), Msengi, Clementine 1972- (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania IGI Global 2020
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1049
DE-573
DE-898
Zusammenfassung:"This book explores strategies and best practices for designing culturally competent curricula and serves as a courier for stakeholders fostering inclusive and forward-thinking opportunities in PK-20 classrooms"--
Beschreibung:Description based on title screen (IGI Global, viewed 10/05/2020)
Beschreibung:1 Online-Ressource (284 Seiten)
ISBN:9781799836544

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!