4C-ID model and cognitive approaches to instructional design and technology: emerging research and opportunities

"This book examines the four-component instructional design model and cognitive approaches to instructional design and technology" - Provided by publisher

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Miranda, Guilhermina Maria Lobato Ferreira de (VerfasserIn), Rafael, Manuel Joaquim Henriques (VerfasserIn), Melo, Mário Marcelino Luis de (VerfasserIn), Costa, Joana Martinho (VerfasserIn), Pontes, Thiago Bessa (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey PA, USA IGI Global, Publisher of Timely Knowledge [2021]
Schriftenreihe:A volume in the Advances in educational technologies and instructional design (AETID) book series
Research insights
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-1050
DE-91
DE-706
DE-898
DE-1049
DE-573
DE-83
Volltext
Zusammenfassung:"This book examines the four-component instructional design model and cognitive approaches to instructional design and technology" - Provided by publisher
Beschreibung:1 Online-Ressource (ix, 243 Seiten) Illustrationen, Diagramme
ISBN:9781799840978
ISSN:2326-8913
DOI:10.4018/978-1-7998-4096-1

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand! Volltext öffnen