Incorporating LGBTQ+ identities in K-12 curriculum and policy:

"This book examines inclusive curriculum design and education policy that specifically impacts LGBTQ+ students"--Provided by publisher"--

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Sanders, April 1974- (HerausgeberIn), Isbell, Laura (HerausgeberIn), Dixon, Kathryn (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Hershey, Pennsylvania IGI Global [2020]
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-91
DE-20
DE-1049
DE-573
DE-898
DE-706
DE-1050
DE-83
Zusammenfassung:"This book examines inclusive curriculum design and education policy that specifically impacts LGBTQ+ students"--Provided by publisher"--
Beschreibung:Description based on title screen (IGI Global, viewed 11/28/2019)
Beschreibung:1 Online-Ressource (18 PDFs (381 pages))
ISBN:9781799814061

Es ist kein Print-Exemplar vorhanden.

Fernleihe Bestellen Achtung: Nicht im THWS-Bestand!